Tuesday, August 9, 2011

belog oh blog!

Assalamualaikum wbt...
Selasa,
9/8/2011,
5.40 pm.



Huh, dah lama tak update blog ni. Dah berhabuk pon...he... Apa yang aku buat eh sepanjang masa tak update pape. sbenanya, ari2 aku duk bukak je blog ni...tgk update2 terkini blog yg aku follow. dan itu laa yg aku dok buat spanjang masa yg senggang di bulan ini dan bulan lepas. tiba-tiba ari ni rasa nak cerita sal blog-blog yang aku suka baca. :)

blogspot best! :)

wordpress best........ke..? :)



tapi sebalum tu...nak bagitau, yang ari ni merupakan ari ke-2 aku bawak handbag baru...ngeee....*tetiba

okey...let's chekedout >>>>>>>

1. ok, blog pertama yang paling latest...yang aku duk usha dengan kerapnya sejak dua menjak ni adalah blog si jejariruncing ---> jejariruncing
cmana aku bleh tejumpa blog ni eh...aku pon dah lupa... pape pon, untuk pengetahuan, blog ni adalah blog ex-tunang encik apex aka khairul fahmi che mat. rasa nya semua orang tau ni blog dia. he... 
kenapa aku suka baca?
elia and MIA (nama panggilan elia kt KFCM)


blog ni biasa2 je, kesah kehidupan @ diari seseorang. apa yang menjadikannya luar biasa adalah tunang dia time tu ialah apex, pemain bola terkenal Malaysia. aku baca pon sekadar nak tau kisah cinta diorang, persiapan mjlis bertunang diorang (bukan sbb ni sbenanya, cz byk g blog citer sal mjlis tunang ...hehe) dan kisah hidup en.apex as a super duper femes player in the world! (hyperbola!) 
tp diorang dah putus tunang, tak tau laa sama ada aku akan terus membaca blog dia ataupun tidak, cz cm dah takde pape je yang nak di ambil tahu...eeeiii...jahat!

2. blog kedua yang aku suka ialah blog mr.K ----> mr.K
man vs women

owh, blog dia sangat awsome!!! kenapa? sebab dia becakap dari sudut lelaki dan sangat suka mengutuk perempuan. haha! dia banyak berbicara (uisk, ayat..) sal perhubungan antara lelaki dan perempuan. dan slalunya pendapat dia sangat bias kepada lelaki. info-info lain pon ada gak yang dia bagi, semuanya best-best... budak uniKL kalo tak silap aku. skali aku bukak blog dia, memang berejam gak laa menghadap. pas satu, satu entry aku nak klik. dia nya ayat gile-gile dan sangat menarik utk di baca. paling best, aku suka entri dia sal fb...huh, sangat betol dan tepat here *terasa beb...rolling eyes~ haha

3. erm, lagi blog apa eh.. lain nya sal blog politik kut. aku duk jenguk2 (jenguk je, tak baca stiap entri pon...cz kerap giler update, rasa lemas je...hehe)
ameno dengan
sharpshooterblogger
pic sekadar hiasan...ngeee :)

dua dua blog pembangkang, juz as other alternative to read and get info after tv3, utusan publish their story. he.... tapi yang prokerajaan aku baca gak, juz tak follow laa...tp ada laa, tp jarang laa baca :)

4. itu je kot blog yang stakat ni aku duk baca...selebihnya adalah blog kawan-kawan baik aku. tp asl diorang pon lama tak update, ntah laaa... ada gak blog sal harry potter aku follow...best gak baca cz aku pon die hard fan dia kan, konfem laa sume sal harry aku suka :D
my Harry vs Voldemort!
p/s : dah lama memendam rasa nk update entry ni, tapi cm tak berpuas ati sket cz ia terhasil tak seperti yg diimpikan...huhu...tak pe laa, janji bleh publish! hehe :)

No comments:

Post a Comment