Monday, May 9, 2011

bencana

huhu.... pagi ni otw pi sekolah ada benda yang x best dah berlaku... time sesak2 tadi (biasa laa pagi2 penuh jalan dengan keta, cikgu2....budak2 skolah) aku 'ter'bawa laju, pastu terberetuh (bahasa utara) moto kt tepi. dengar ada org jerit...waa....aku sgt cuak dan takut. pas tu aku terus pecut... mcm langgar lari la pulak. teruknya laaa aku ni...makan jap..nnti smbung. k.yati ajk makan...
**** dah kenyang...... Alhamdulillah
k, sambung balik. masa belanggar tu cm tekena side mirror. huhu, skrang ni rasa serba salah laaa sgt. teruk ke eh, rasa mcm kena sikit je. tapi buatnya kena teruk, cmana...??? uwaaa... takut, takut. mudah-mudahan xde pape yang buruk berlaku kt org tu. saya mintak maaf sangat2...
yang pasti time mengajar tadi, kepala aku dok melayang pk pasal kejadian tadi. mintak maap ye murid2, cikgu cm blurrr sket tadi.
hhmmmm....pas satu, satu bencana menimpa kt keta aku ni. mudah-mudahan smua ni bleh jadik pengajaran yg beguna supaya berhati2.ingat tu!!! Xnak dah bawak laju2...

4 comments:

  1. adoyai makcik. knape la ko tak berhenti tadi? xpelah. insyaAllah xde pape la. cool k. pasni berhati-hati tau. jgn dok asik nk bwk laju je.

    ReplyDelete
  2. kenapa eh...tah laa....cuak sgt kut, x smpat nk benti pape dah... cmana ni??? :(

    ReplyDelete
  3. pasni jgn cuak2 k. rilex je. kalau jln sempit, bwk pelan2. klu byk kreta or moto, pstikan jarak selamat! hehehe. udah. kne mndi bunga ni. :)

    ReplyDelete
  4. itu laa..kena bagik dia (x ada nama lagi...huhu~ ) mandi bunga nmpaknya... kena cari 7 jenis bunga la kan...adeiii...

    ReplyDelete