Wednesday, January 25, 2012

pimple

Assalamualaikum...
Minggu bercuti selama seminggu ni muka aku telah ditumbuhi sesuatu. Apakah?
Yaaa...betul (sendiri tanya, sendiri jawab...) 
Ada satu biji jerawat yang sangat comel bawah 2 inci dari mata kiri aku... 
UWWwwaaaa.... :(
Nama lain bagi jerawat ni yang mahu aku gantikan ialah pimple. 
Pimple ni smpai dah menghalang pemandangan mata aku masalahnya...
Nak tengok segala benda pon tak puas... 
(nasib baik nampak jugak mata ni nak buat header blog yang baru...kui kui kui....)
Jerawat gatai kah? Rasa dalam cuti-cuti ni takde la pulak aku menggatal. Hahaha!
Adui.....segeralah engkau berlabuh wahai en.pimple...
Tinggalkan sy aman bahagia tanpa kamu disisiku.....~
takut tak? haha...not my face okeih!




Sekian, selamat menyambung cuti-cuti Malaysia~
yeahuuuu (",)

No comments:

Post a Comment